Jul 22, 2011

TERPEGUN..TERKESIMA..TERPERANJAT..DAN MACAM2 LG..

Aduh..berapa banyak 'TER' daa...ok2..ni Cik nak bgtau..Cik mmg baru dalam dunia penulisan blog..Cik amat suka menulis walaupun jarang nak meng'update' seperti sifu2 blog yang dah terlalu ramai pengikut tu..macam..Che Mat Gebu - DTS, Ben Ashaari, K. Jee, Melur jelita dan ramai lagi..Cik menulis blog ni hanya untuk berkongsi cerita seharian Cik atau apa yang berlaku disekeliling Cik..

Namun..Cik adakalanya alpa dan kekurangan masa untuk meng'update' kerana sibuk dengan tugas..tu yang td dok sapu2 dan mop2 blog..tiba2..Cik nampak satu nama yang begitu Cik minati..xkira le dari segi blog masakan dan coretan2 beliau..tp..Cik juga minat dia berlakon dalam drama komedi..Ya Allah..Kak Jee jadi follower blog Cik yang xseberapa ni...beruntung dan bangganya...terima kasih Cik ucapkan kepada Kak Jee..Cik doakan agar Kak Jee sentiasa sihat dan ceria..terima kasih yang xterhingga untuk Kak Jee..

Selain daripada itu..Cik juga lihat ada satu nama besar juga yang menjadi follower Cik..iaitu..Kak Melur Jelita..terima kasih kak..Cik paling suka baca Novellog cipataan akak..amat menyayat hati..Cik berharap..agar novel 'ASST' akan segera ada dipasaran..Cik xsabar nak membaca kesudahannya..Cik betul2 rindu dengan Puteri Intan Zulaika dan Hilman Yong..

Semoga ini menjadi satu semangat untuk Cik rajin menulis entry2 terbaru..InsyaAllah..Terima kasih skali lagi untuk semua sifu2 blogger yang telah banyak memberi inspirasi kepada Cik...

2 comments:

  1. terima kasih Naz kerana selalu singgah blog Kjee. Mudah2an Naz kita adapat sama2 berkongsi ilmu dan pengalaman.

    ReplyDelete
  2. Salam Cik @ Naz Jelita,
    Allah..nama besar apanya..Akak biasa - biasa saja. Terimakasih kerana sudi menyukai ASST dan doa-doa itu. Amin....mudah-mudahan ASST akan segera berada di pasaran. Teruskan berblog ya...muahsss

    ReplyDelete