Mar 18, 2011

Kelas 5 Ibnu Khaldun...

ala..kengkawan ni suma touching plak..jgn risau..aku mmg memikirkan satu entry utk korang suma..hehehe..kan aku dah keluarkan statement..korang tetap didalam hati aku..now aku nak kenalkan pelajar Ting. 5 Ibnu Khaldun..tgk..sampai skrg aku ingt lg nama kelas kita..hehehe..guru kelas kitaorg..nama dia Cikgu Anwar..tp..ada yg panggil dia Badang..sbb..bdn dia tough owh...Cikgu kelas kitaorg ni paling best..sbb..mmg sekepala dgn murid2nya..and..kitaorg adalah kelas yang paling famous skali..boleh dikatakan setiap kali perhimpunan..nama kelas kitaorg akn menjadi sebutan...

now..aku nak kenalkn..murid2nya plak....kehidupan kami semua banyak berubah..ramai diantara mereka yang dah berkahwin n mempunyai ramai anak...hehehe..xsangka aku..kitaorg ni kira dah ramai anak sedara dah...ish2..jom tgk sorang2...
Ni kakak kami..Kak Awe @ Wawa Ucin..masih single lg...
Ni Nurul Aini @ Buyun...ibu kpd 3 org anak..cecomel sumanya..paling comel si kecik ni..azim...
Ni Suhana @ Nana...skrg dok kat N.9...
Ni Zaitunaini @ Eton..Ibu kpd 3 org cahayamata gak..terkejut gak aku...
Rahila @ Ila..now kat kl...ni pun single lg...
Muhamnazar @ Muham..pelajar lelaki yg hensem selain Ilham...
Kanan sekali Firdaus Majid..duduk..Muhamnazar..Hawa..dan kiri sekali Zawatil Isqi..
Hisham..xsilap aku..dia baru je melangsungkan perkahwinan aritu...Tahniah Bro..
Watiel..mmg menjadi rebutan..cun tu...tp..skrg dah jd ibu kpd 2 cahayamata..cecomel gak anak dia..
3 wanita dihadapan sudah berpunya..kecuali yg dibelakang..
Suhaimi, Musa dan Arwah Dzulkarnain..aku rindu kat arwah..
Ini jiran kelas kami dan juga sahabat baik kami....Cik Leha, Cik Echa, Cik Ina dan Puan Eiyja...
Comel x dia..hehehe
Yang baju biru tu nama dia Ilham..handsome n pemalu...ramai peminat tau..
Inilah barisan pelajar lelaki kelas Cik Nazha...
Cik Nazha rasa terlalu rindu zaman persekolahan..banyak dugaan dan cabaran, suka, duka kami dah harungi bersama...bagi kengkawan yang lain..Cik Nazha xdpt cari anda..tp..anda tlg le cari Cik Nazha yer..hehehhe..rindu ah zaman kita bersama..for me..'OUR CLASS IS THE BEST EVER'...

No comments:

Post a Comment