Mar 28, 2011

Hatiku Menangis Hiba...

Sukarnya Cik nak mencari sebuah kebahagiaan..Cik baru nak tersenyum manis dan gembira..namun..awan mendung yang tiba dahulu...sakitnya hati dan perasaan Cik..xde siapa yg tahu..

Ya Allah..hatiku sentiasa menangis mengenangkan kesakitan yang ku alami kini...Ya Allah..adakalanya aku tertanya2..kenapa perlu adanya rasa dan perasaan..perit Ya Allah..peritnya hingga xbisa menampakknnya di mata zahir..Aku cukup letih Ya Allah..cukup letih dari menahan perasaan sebegini..

Ya Allah..KAU berikan aku kekuatan untuk menghadapi setiap dugaan dan cubaan Mu..KAU berikan aku kekuatan seperti dahulu..yang mana aku mampu menghadapi segala dugaan Mu tanpa setitis pun airmata yang gugur..Ya Allah..aku memohon kepada Mu dengan sebenar2nya memohon....

No comments:

Post a Comment