Feb 1, 2011

sapa aku sebenarnya..

Siti Nazariah nama diberi..lahir 22hb Julai..tahun rahsia..hahaha...aku anak sulong dr 7 beradik..tp..nape org xpercaya aku anak sulong..susah..susah..mak ayah bekerja..tp..kitaorg membesar dgn cukup baik dan sempurna..badan pun leh tahan memasing..huhuhu.
anak jati Muar, Johor..adik beradik yg lain suma masih blaja..kecuali aku..aku dah bekerja..aku blaja sampai degree..tp..org xpercaya..org ingt aku bdk diploma..napa ekh..kesian..kesian...huhuhu..nmpk sgt muka xqualified..hehehe...jarak umur diantara aku adik beradik xberapa nak jauh pun..tp..percaya x..org ckp adik aku no. 2 tu..abg aku..sebab dia tinggi dr aku..aku nie..rendang je..hehehe...kat sini aku post gambar family aku..
Abah n Mak
 
Ini ler adik beradik aku..






 
Ni ler gambar aku masa kecik..2 tahun
Masa ni kat umah lama...
Ni masa adik aku no.5 dpt degree time tadika..
Bdk berdua ni ler..penawar duka dan lara aku...
  tu antara gambar2 ahli keluarga aku..nak tgk gambar aku masa bebudak x..tunggu n3 seterusnya...hehehehe

No comments:

Post a Comment